Dagens träning...

Istället för något så dumt som dagens hiss och diss eller annat
 löjligt tänkte jag att berätta om dagens träning.
Självklart måste det bli träning minst 4-5 dagar i veckan
och självklart cykel till och från skolan då bilen är slut....

Det blev iaf Bodycombat med Martin.
No offense men alltså jag gillade inte det de minsta.
Jag brukar vara på torsdagar och då är det en annan ledare.
Var sjukt opedagogisk och inte alls bra övningar.
 Kändes bara onödigt och kunde lika gärna gjort det bättre själv..
Jaja nu har jag iaf fått prova! :)

Imorgon blir det att sitta med en skoluppgift och sen blir det styrelsemöte för Umpe! :)
Ska presentera våran uppgift och förhoppningsvis blir det godkänt och approved! :)


Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: najs! det är det, jag vet, har köpt paketet där allt ingår, som måste göras innan uppkörningen och uppskrivningen (y)

2011-03-16 @ 21:55:12
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0