Dag 5 - Mina syskon

Tror minsann att jag också skrivit om dem så jag skriver bara kort, fine? :)

Mina syskon...
Min äldsta lillebror heter Jimmy och fyller nu 21 år i maj. Helt galet vad snabbt tiden går.
Han gick byggprogrammet och har jobbat sen han gick ut gymnasiet för två år sedan.
Oerhört duktig kille och omtänksam också för den delen!
Hur mysig kille som helst faktiskt! :)



Eric är min andra bror. Fylde 18 i oktober förra året så ja han blir 19 iår.
Går på NTI gymnasiet i Luleå och älskar datorer.
Finns nog inget annat än Peter och hans dator som han älskar! ;)

Emmy... :) Min lilla syster som jag har fått på "köpet" ;)
Mammas nya mans dotter om man ska vara petig.
Hon går i femman och älskar allt som har med skidor och fotboll att göra.
Umgås med sina söta små tjejkompisar och fyller då alltså 12 i sommar. Stora tjejen alltså!
Usch vad tiden går fort... :)



Bilden är på Eric, jag och Jimmy, haha :)



Här är en bild på mig, Petra och Emmy.
Petra är min kusin men sitter nog nästan ihop med Emmy så hon får vara med hon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0