Måndag :)

Har varit och lärt mig lite om mitt kommande jobb.
Börjar lära mig lite om rutiner och nu ska jag få följa med imorgon också.
Härligt härligt! Ska träffa nya chefen imorgon och ja! Livet rullar på ;)

Har solat nu igår och lite förut i helgen, inte fått någon färg alls men den dagen det varit som kallast när jag satt ute har TROTS det resulterat i att jag har bränt mig på bröstet och i ansiktet. Mina kinder näsa och panna är brun som choklad... eller ja röd som en kräfta kanske ... haha det ser iaf inte riktigt klokt ut!!
Vågar inte lägga ut en bild just nu men jag ska snart snart snart :D

Puss på er alla som läser om mit oerhört ointressanta liv! :)


Kommentarer
Postat av: mimmi :)

Jag tycker iaf att det är härligt att läsa om ditt liv så att jag har lite koll på dig :) hoppas vi ses i sommar!

2011-06-07 @ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0