Hej PITEÅ!

Nu har örnen landat i Pitschtan igen.
Känns konstigt och inte alls lika kul som jag först trodde.
Det går väl över men just nu känns inte livet så himla gött.
Herregud... Vilken deppig tös.... Aja solen skiner ju iaf och har städat fram mitt flickrum igen.
Känner mig som f14 igen.
Ska bo hemma i 3 månader, det var länge sedan det hände.... typ 5 år sedan jag flyttade hemifrån och nu ska man dela livet med andra. Det spelar ingen roll om det är min familj. Det känns bara lite udda.

Ni som känner mig, Ni måste säga till för jag har inte några mobilnummer på telefonen!!!!!
HÖR AV ER!

Jag kommer nämligen inte ha internet under stora delar av sommarn! Så passa på! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0