Världens bästa! <3

Måste bara säga att jag måste ha världens bästa sambo!
Han klev upp tidigare än mig för att göra frukost färdigt så jag kunde snooza lite längre.
Påminner mig om att jag måste klä på mig inte ska frysa... som om de var något nytt men ändå! :)
Efter vi sittit och pluggat med Jakob och Kalle. Ber han mig att gå ock vila eftersom jag ser ut som fan.
Eller ja det sa han inte men jag var jättejättetrött!
Ställer väckarklockan för att jag ska kliva upp och när jag vaknar vid 17 tiden
Då har han lagat lax i ugn och potatis till det.
Han har även fixat disken till mig!
Alltså hur gulligt är inte det!?!?!
Fick till och med mysa lite i soffan efter maten med honom :)

(Jag tror det är bra att han snart fyller år och blir lite äldre och klokare och fortsätter med detta ;) 

Nej men med detta vill jag bara säga att jag är så lycklig att jag träffat denna man!

Jag älskar dig! :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-06 @ 00:51:11
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: haha!:P jag brukar göra ihop ett eget träningsprogram hemme, eller brukar jag träna efter jilian michaels 30day shred workout dvd. den finns att ladad hem!:)

2011-01-06 @ 10:32:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0