Vad som händer i mitt liv just nu...

*Inspark för nollorna som började förra veckan

*Skola och seminarium och allt som hör till student livet

*Träningen såklart :)

*Försöka ha ett samboliv...

Just nu har det blivit mycket annat än vara hemmavid! :)
Men nästa helg då jag och sambon firar 2 år ska vi då bara mysa hela lördagen :)
Kommer bli sjukt skönt och bara ta det lugnt och umgås lite =)

Själv har jag varit borta hela helgen då Ellinore varit här...
Hon har fått umgås med sin bror (sambon)
medans jag rännt med mina nollor och faddrar.
Vi har varit på iksu och runt på olika affärer 
idag där det har blivit inköpt lakan, en matta och en lampa.
Haha kul jag vet men tänkte om någon var intresserad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0