Rolig gårdag! :P

Klippte av mig håret igår och hade en otroligt rolig kväll med Bergsfolket.
Det kom några killar som bad om mitt nummer och snäll som jag var (så de kunde gå därifrån)
gav jag dem mitt nummer ..... Det var såklart inte mitt nummer. Tur jag är otroligt smart även på fyllan! :)

Nej nu ska jag slänga in lite bilder så får ni en liten inblick på årets roligaste kväll! :)















Hoppas på en otroligt rolig dag idag också!
Högstadiekväll! Kan inte bli annat än otroligt kul! :)




Kommentarer
Postat av: Hannes

jag gillar min fingervisning till berit!

2011-01-29 @ 12:45:28
Postat av: Emmeli

Sv: Haha ja hon försöker så hårt och så kommer du!Har en ännu mer klockren bild på detta! LOVE IT!

2011-01-29 @ 12:48:24
Postat av: berit

Inte snällt Hannes! Inte okej!

2011-01-29 @ 13:40:51
Postat av: Jecca

Hoppas det inte var mitt nummer du gav ut ;P



Du måste lägga ut bilder på din högstadielook :) jag är jättenyfiken :D

2011-01-29 @ 13:47:39
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0