Dagens händelser... :)



Fotade en söt Linnea som ville vara med på kort! Ta kort när jag är oseriös... jo visst blev det så! :)





Diskussion mellan redovisningarna och efter vi gjort alla redovisningar
 så slogs vi av tanken att våran "klass" inte kommer finnas kvar nästa vecka då vi alla splittras.

Det blev då en lunch på Origo! Tummen ner för maten men tummen upp för sällskapet!
Saknar dock bild..:/






For på gymmet och sen lagade vi tacos! Karln städade upp i köket och se där! ;)





Nu blir det tv och softa i soffan och försöka få christoffer avslappnad så han ska kunna sova imorgon.
Han har nämligen sin första tenta imorgon! :) Kommer hålla alla tummar och tår för honom! Tro mig! Det kommer gå galant! :)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag vet inte om jag vågar :P

2011-01-12 @ 20:55:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: haha ja ibland e man ju nyttig ;D

2011-01-13 @ 00:21:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0