Dag 20. Den här månaden

ah jag vet! är kass på det här men okej vi kör på! :)

Dagen började med nyårsafton/dagen! =)
 Träffade några vänner och bekanta ute i bushen :)
Träffade i samma veva en väldigt hög och märklig person som
 klampar in innanför dörren! Lätt den konstigaste människa jag sett på mycket länge! :)

Har skrivit en sjukt jobbig tenta och gråtit många dagar...

Varit sjuk och är fortfarande lite trött och hängig men träningen den har jag börjat om med!

Har börjat om skolan, gråtit lite när klassen splittrades ... igår för övrigt! :(

Gjort hjärt och lungräddning!

Fadderfest

Rest till Piteå under 3 dagar.

Börjat i en ny klass. Snart har jag gjort mitt seminarium också! :)

Börjat med insparken av de nya nollorna! 

Ikväll fredag den 21/1 blir det Tävlingskväll som Bergsfolket håller i... ( VI )



Tränat ett antal gånger... Blir kondition bara för min del en tid framöver.
Blir väl kanske lite fettförbränning också, men vi får se! :)

Besök under helgen av Ellis ( karlns lillasyster)



 

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: åh vad duktig du är :D

2011-01-13 @ 20:34:03
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Jecca

Uppdatera klart :D

2011-01-17 @ 12:37:38
URL: http://bjmpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0