Dag 19. Detta ångrar jag

Jag måste nog säga att jag inte ångrar mycket i mitt liv.
Jag anser att man lär sig något av varje person och varenda förhållande.
Jag önskar bara att jag inte hade låtit vissa personer trycka ner mig.
Få mig att känna mig värdelös, skylla sina missöden på mig, och dra ner mig i deras sjukdom.
Idag tror jag att det har gjort mig lite starkare men vad vet jag.
 Kanske har det gjort så att jag inte litar lika lätt på folk.
 Kanske var jag naiv förrut, kanske var jag inte det.
Jag vet bara att jag är ärlig till 100 %. ALWAYS!


Kommentarer
Postat av: KATHERINE ALTMANN

sv; jag kan ju erkänna att jag har ägt ett par vita jeans innan - men då var man ung och dum och följde bara "modet" :) Det ser verkligen hemskt ut!

2011-01-10 @ 15:29:33
URL: http://mondoblog.se/kissandtell
Postat av: Jossie

sv; det ska jag verkligen göra! :D

2011-01-10 @ 19:37:52
URL: http://jossies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0