17. Mitt favoritminne

Ah detta var ju supersvårt!
Jag har svårt att tänka på vad det kan var för något!
Jag har mycket bra minnen men inget särskilt!
Så istället för att bara visa bilder på ett särskilt minne så får jag visa flera!:)

 

Detta var nog första kvällen jag och min kille började "flirta" med varandra. :P



En awsome dag på väg till Göteborg... måste varit 2006 eller något :)



En superkul kväll med jobbarkompisarna på Challenge :)



Hade en jävligt rolig tid med dessa människor i Kiruna sommaren 2010. Såklart var Johanna med också men hon var fotograf!



En dag med härliga människor runtomkring Elias Grottan! Hur himla fint som helst!



Sittningskvällen!

Ah men som ni förstår... lite smått och gått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0