15. Mina drömmar

Jag önskar att jag hade några framtidsdrömmar eller visioner.
Det har jag dessvärre inte.
Jag är en sån person som tar dagen som den kommer :)
Jag läser just nu till förskollärare och förskoleklasslärare och det är väl det jag vill jobba med :)
Det jag vill uppnå är att leva ett friskt liv och förhoppningsvis
 leva ett sunt liv så mitt knä slipper stå ut med så mycket :)
Så det kommer nog fortfarande finnas mycket tid till gymmet även i framtiden :)
Barn? Ja de vill jag väl ha. Just nu känns det dock så avlägset, jag har så mycket annat att tänka på nu liksom! :)

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Dagens blogg är uppe, kolla om det var du som hade turen med dig!

En ny Dagens blogg är uppe i samma inlägg och den här gången så kommer tre vinnare att dras :)



Kram Bea

2011-01-05 @ 10:14:42
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0