Skola, skola skola men först en liten lista

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

 

Matvanor:

Bästa maträtt?
 Jag gillar mest något som har kyckling i, men jag måste säga att jag älskar mammas
kött med en frukt och grönsakssallad och även majskolv till. Eftersom det inte är pasta eller potatis i så slipper
det "växa i munnen för mig" :)

Bästa dryck?
Vatten, vin eller lättdryck. Inte för att det är nyttigt men utanför att lättdryck är så himla gott :)

Hat dryck och maträtt?
 Jag äter inte... uhm, isterban, pulvermos, rotmos, ärtsoppa, bruna bönor... etc...
Jag dricker nog allt möjligt faktiskt:)

Bästa alkoholdryck?
Vin? Cider, Öl? Det beror faktiskt på :)

Använder du smör på smörgåsen?
 Jo men jag äter inte så ofta smörgåsar. Har nästan slutat med att
äta smörgås till frukost nu.

Smågodis eller färdiga påsar?
Sura godisar så jag måste säga lösgodis! :)

Favoritglass? 
Alla olika smaker förutom sorbet :)

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad?
Nästan ingenting, är man student så är man men kanske 400 kr allt som allt. MAX

Har du mer skor än kläder?
Haha nej :)

Favoritplagg?
Höga stövlar, och skinnjackan och klänningar.

Hatplagg? 
Har inget jag hatar i min garderob men jag skulle inte köpa mig ett par vita jeans iaf!

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du?
Pluggar andra terminen av 7 till förskol/förskoleklass lärare

Vad vill du bli?
Förskole/förskoleklasslärare? :P

Trivs du med ditt jobb/din utbildning?
Ohja! :)

Är lönen viktigast?
Nej, arbetskamraterna och trivseln på arbetsplatsen är väldigt mycket viktigare för mig. 

Boende:

Lägenhet eller hus?
Hyreslägenhet på 75kvm med egen tvättstuga...

Framtidsplaner med boende?
Inte hunnit göra så mycket planer ännu.
Är långt ifrån färdigutbildad ännu så har inte tänkt alls på det. 

Litet eller jättestort? Drömboende?
Mysigt och stort nog för min kommande familj..

Landet eller mitt i stan?
Någonstans mitt emellan tror jag mer på.

Mysigt eller sterilt?
Mysigt helt klart!

 Lite allt möjligt:

Har du barn?
Nej men kommer väl vilja skaffa senare. :)

 Är otrohet okej?
Jag skulle aldrig förlåta en otrohet, det är bland det värsta jag vet faktiskt... så NEJ!

Älskar du någon?
Jag älskar många... ;) Familjer vänner och fästmannen såklart!

Betyder familjen mycket för dig?
Det är väl självklart, utan dem skulle livet bli väldigt trist och ensamt.

 Är du lojal?
Yesbox!

Tycker du om att dricka dig full?
Haha mja inte dagen efter iaf.

Hemmafest eller krogen?
Det var lätt, Helt klart hemmafester :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0