Provar en ny lista..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Massa tjejer och en hel massa alkohol

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt och skrev till min skriftliga inlämning som ska in imorgon 17.00

Det sista du sa högt: Ja.... haha kul ens

Det senaste någon sa till dig:Provar en ny lista?

Vad har du druckit idag: Mjölk och vatten med resorb

Vad var det senaste du åt:Chokladmuffins

Vad var det senaste du köpte: En Smirnoff Ice på NH

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Det är ju typ mitt i natten så det är mörkt och -12 grader.

Godaste glassmaken: ALLA? ;)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej men kanske vid första kyssen?

Sover du tungt: Jo har jag väl somnat så kan jag inte bli väckt.

Drömmer du mardrömmar: Väldigt ofta faktiskt. Dem handlar oftast om att någon vill mörda mig eller min familj, Eller att jag föder barn som plötsligt försvinner i tomma intet.

Trivs du med ditt jobb: Ja jag studerar numera! :)

Favoritklädsel: Klänning och ett par snygga skor till. Har man snygga kläder blir man plötsligt lite gladare

Favoritlåt just nu: Fucking Perfect med Pink

Vad ser du om du tittar till höger: En hög med typ tusen kuddar och två lampor

Vad gör dig glad just nu: Min pojkvän

Vad ska du göra härnäst: Göra färdigt listan och dra och packa in fikat i frysen som jag bakat nu ikväll.

Höger eller vänsterhänt: Höger :)

Humör just nu: Lite glad, lite illamående... :P

Favoritgodis: ALLT som är surt!

Kläder just nu: Dunsockar, sovshorts och en hoodie typ :)

Sommarplaner: Blir att jobba så mycket som möjligt och sen dra på en sista minuten resa i slutet av Augusti

Hur många kuddar sover du med: Minst 2 -3 st.

Spelar du något instrument:

Morgon eller nattmänniska:  Skulle inte tro det va :)

Vad är viktigast för dig: Familj, vänner, skolan, träningen och mig själv

Är du kittlig: Beror på, tänker inte erkänna någonting här...

Snarkar du: Haha nej det gör jag inte!

Stjärntecken: Skytt.

Äckligaste insekten: Typ allt, SILVERFISK numera dock!

Längtar du mest efter just nu: Sol, bad och värme och kanske en kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0