Lite sliten tjej!

Hade väldans roligt igår men blev tidig kväll eftersom hela bunten nästan spårade ut under kvällen.
Väldigt trevligt att bara umgås massa tjejer men jag tror det blev lite för mycket minttu för vårat
eget bästa!

Skrivuppgift som ska in imorgon måste göras och jag måste ta och finslipa den nu så jag
slipper sitta imorgon innan föreläsningen :)

Skulle ju egentligen iväg på Punchout men bakis som jag är så vill jag helst inte röra mig alls.
Inte så trevligt när man skulle dö om man fick ett slag i magen.

Nu har jag dock bestämmt mig att det blir träning, träning och träning. Tills dess att jag är nöjd med
vad jag ser när jag kollar i spegeln ska jag träna istället för att dricka. Finns liksom inget själ till att inte göra det.
Må bättre, slippa vara död i flera dagar efteråt liksom :)

Nej en gladare emmeli vill jag ska komma fram innan sommarn. Vem vill inte må bra i kropp och själ liksom? :)

Har gjort en ansiktsmask av choklad och bara haft lite tid för mig själv idag, hårinpackning och faktiskt lagat mat och dammtorkat trots att jag mått som en disktrasa! Tummen upp för mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0