Lite att göra..

Namn: Emmeli

Piercingar: Inte längre…

Tatueringar: 4 st men kommer tillkomma fler!

Längd: 170 cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: Brunt

Fräknar: Nope!

Motto: Lev och må, knull om du få!

 

Kär?  Absolut!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Lite närmare familjen isf, men egentligen inte.

Tycker du att du är attraktiv? Inte direkt.

Dricker du? Ja men nu blir det slut på det, träningen kommer komma före nu!

Röker du? Aldrig i livet

Vilken parfym använder du? Lacoste - love of pink, Avril lavigne – Black rose, mm

Vad är du rädd för? Att bli lämnad ensam och höjder.

Gillar du berg- och dalbanor? Jag älskar karuseller. Helst dem som går fort och snurrar.

 

Senaste...

Filmen du hyrde? Mamma hyrde en film som hette, uhm…. Jag minns inte. Unthinkable maybe?

Filmen du köpte? Mulan! ;)

Låten du hörde: Telephone- Ladygaga

Låten du laddade ner? Använder bara Spotify

Personen du ringde? Christoffer

Personen som ringde dig? Emelie Astvik

TV-program du såg? The short list

Person du tänkte på? Mamma

 

 

Favorit...

Låt: Fucking Perfect med Pink

Sak att göra: Umgås med vänner, Lyssna på musik och kramas ;)

Dryck
: Lättdryck

Kläder: Klänning

Film: Aladdin

Bil: Måste svara SAAB, annars kommer jag få gå resten av mitt liv.

Serie: CSI, Daybreak har jag just börjat se men jag gillar det!

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? OHJA!

Gråtit över en flicka? Absolut!

Ljugit för någon? En vit lögn…

Varit i slagsmål? Icke sa nicke.

Blivit arresterad? Haha jag gör inget olagligt så.

Träffat någon från internet IRL? Flertalet gånger..

 

Antal...

Gånger du varit kär? 6 kanske. Jag minns inte

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig?  Oj… väldigt många

Tjejer du kysst? Några

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Uhm 3 kanske.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger, senast för någon vecka sedan ;)

 

Senaste...

Boken du läste? Miljöer för lek och lärande och samspel.

Personen du fick e-mail av? Therese L

Personen du fick brev av? Petra.. Min lilla kusin :)

Personen du fick sms av? Telia, haha fan vad mobbat!

Gången hela din familj åt middag tillsammans? I Januari!
Med bröder mamma och pappa som är separerade, lite konstigt men himla kul

Saken du köpte? Överstrykningspennor


Vad har du gjort idag? Läst, läst och läst …

Var det kul?
MASSSOR

Brukar du svära mycket? Ibland

När stiger du upp på morgonen? Runt 7 snåret.

Vad har du på dig? Linne, leggings och en kofta.

Vad ska du göra ikväll? Umgås med Jessica och träna Zumba för första gången

Vad är du allergisk mot? Typ allt! Orkar inte ta upp allt!

Var har du ont? Träningsvärk typ överallt, gills det?

Använder du hårspray: Inte idag iaf men annars så händer det

Kan du stå på händer? Har kunnat när jag var liten men inte längre.

Håkan Hellström eller The Ark? INGEN!!!!!

Salt eller socker? Socker helt klaaaart!

Gillar du ketchup?
Ja men inte till allt möjligt, bara till pasta!!

Är du glad nu? Något mitt emellan..

Var du glad igår? Det var jag nog säkert, minns inte så bra!

Vad dansar du till? Musik ;)

Kan du sjunga? Jo men hellre än bra!

Spaghetti eller makaroner? BÅÅÅDA!!

Land du vill besöka? Grekland;)


Kommentarer
Postat av: Lucas

Trevlig blogg du :)

2011-02-23 @ 16:55:16
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: tasha

kika gärna in hos mig om du har tid! <3

2011-02-23 @ 17:00:53
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0