Godmorgon eller ja goddag kanske :)

Sitter i Naturvetarhuset och pluggar som aldrig förr.
Har ingen aning vad jag nu skrivit men hoppas att det blir bra tillslut.
Har bara en fråga kvar nu och hoppas att jag får färdigt den idag då jag hemskt
gärna vill spendera min kväll på Iksu och med konditionsträning.

Får väl ta och uppdatera senare på min sista dag. Det har säkert gått
60 dagar sen jag började med den men nu ska jag iaf skriva på ... DAG 30 ;D

Längtar tills på fredagseftermiddag då tentan är överstökad och jag får göra annat kul.
Lite fia med hutt med brudarna på lördag och kanske lite gym där emellanåt!:)


Ska föressten ta ett kort på mitt fina halsband jag fick av Christoffer på alla hjärtans dag.
Harbara inte hunnit ta ett kort än ! :)

Puss på er alla! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0