God morgon=)

Dags att ta i med hårdhanskarna och göra någon nytta här idag.
Var ju på bodypump igår och fick svettas. Ja även karln min.
Sa att bodypump bara var för dem som låtsastränade men redan innan vi började så klagade han.
Haha nej men ska bli sjukt kul att göra om det nästa tisdag! =)

Ikväll blir det bodycombat och ska slå i luften.
Lär vara så död i armar och ben efteråt men jag tror det löser sig! =)

Blir fika med några gamla klasskompisar idag, eller ja lunch t.om.
Seminarium mellan 13-16 och sen ska jag hem och göra mat innan vi ska till IKSU.

Imorgon däremot blir det att fara upp till Piteå för lite att umgås med familj och vänner.
Ska faktiskt försöka träffa både Angelica, Emma och Johanna.
I vanligt fall jobbar alla jämt när jag är hemma men nu har jag haffat dem så nu jävlar ;) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0