Ett bodypump pass och lite plugg senare..

Är trött i huvudet och i kroppen! vad sägs som en kopp te och lite bra tv?
Blir väl CSI för hela slanten för att sen slänga sig på huvudkudden!
Karln spelar star craft 2 och verkar stanna där hela kvällen! :)

Blir att hänga på skolan imorgon så den som vill komma och hänga med mig får gärna göra det ! :)
Får försöka träna lite kondition imorgon då vi kör bodycombat på torsdag.
Kommer nog dö om man skulle köra tre pass efter varandra så jag hoppade över att träna aqua
med Jessica och övertalade henne att träna kondition imorgon istället!

Har nog inget  mer vettigt att skriva! :)

Du moster... tack för kommentaren ;) Du är ju faktiskt rätt teknisk om man jämför med mor min.. ;)



Kommentarer
Postat av: Moster

Ha,ha det säger ju inte så mkt men tackar :-)

2011-02-16 @ 10:48:29
Postat av: mamma

Nu blir jag då lessen i öga..kraamar till dej

2011-02-16 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0