Dagens...

Dagens humör: Något nedstämd :/

Dagens mående: Inte sjuk på något sätt iaf! :)

Dagens borde: Tvätta, dammsuga och läsa bok tills imorgon.

Dagens frisyr: Slarvig hästsvans, Its the way to go

Dagens klädsel: Sockar, tjocksockar, leggings, klänning och kofta, allt i svart...
                         hahaha fan vad deprimerande

Dagens planer: Städa lite i lägenheten, läsa ut en bok och börja på den andra till seminariumet på fredag.
 Träna bodypump och inte vet jag? Sova kanske! :)

Dagens vill ha: En kram

Dagens längtan: Hemlängtan... saknar mina kompisar i Piteå otroligt mycket idag :(

Dagens fundering: Varför gjorde jag som jag gjorde?

Dagens beroende: Mitt beroende är väl som alla andra dagar... SOCKER!

Dagens tråkigaste: Städa, helt klart!

Dagens tidning: Uhm inga tidningar alls faktiskt, bara lyssnandet pedagogik och miljöer för lek och lärande.... :P

Dagens låt: P!ink med Fucking perfect



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0