Dag 30. Ett sista ögonblick

Haha det där lät så himla ledsamt!
Nej jag vet inte alls vad jag ska skriva här..
Min sista dag på jorden kanske?
Den skulle jag då gärna spendera den med folk jag tycker om.
Skratta, mysa och tillbringa den framför kanske ett sällskapsspel och lite godis.
Ligga i soffan och krypa tätt intill min sambo.
Krama alla.
Dricka ett glas vin.
Haha ja det låter kanske inte så hemskt... och det är saker jag faktiskt hittar på trots att
jag inte är döende. Men helt ärligt, vissa säger ju man ska leva dagen som att den är
ens sista... Det gör jag också ibland! :)

Myyys =)

Slänger in en bild från i somras! :)



Bara för att jag tycker den är så himla härlig! :P

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej vad fina bilder vem tar dom??;)

2011-02-25 @ 14:45:23
Postat av: Emmeli

Det var en som hette Stefan som tog dem här bilderna i somras :)

2011-02-26 @ 10:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0