Dag 29. Mina ambitioner

Jag ska se till att klara skolan.
Jag vill verkligen jobba med barn och förskole/förskoleklasslärare det är verkligen något för mig.
Jag älskar att vara runt omkring människor och jag vill försöka se till så att många
barn kan få ha en bra uppväxt och tid på förskolan och kunna vara ett bra komplement till deras hem.

Jag vill skaffa barn. Kan inte tro att jag säger det för några få år sedan var det så himla avlägset.
Jag vill ge mina barn allt jag bara kan ge dem. Ett fint hus att bo i såklart.
Jag vill inte att mina framtida barn ska tvingas växa upp i ett fattigt hushåll med en mamma och pappa
som inte har råd att försörja dem så det är därför jag utbildar vidare mig.
Flytta på mig? Ja visst gör jag dem om jag inte får jobb här. Det är väl självklart.
Helst skulle jag vilja bo kvar i norrland för det är här jag hör hemma men det är absolut inget krav. =)
Vet inte vad mer jag ska skriva. Jag vill bli färdigutbildad och vara en vanlig Svensson eller ja Dellenbäck.
Kunna ha råd till att köpa en skoter och ha tid till mina barn, man och även att kunna fortsätta träna eftersom
det gör mig så himla mycket bättre. Mina knän orkar mer nu än någonsin och jag mår bättre nu än någonsin förut.

Gud vad mycket det blev skrivet. Förstår om ingen orkar läsa detta. :D

Puss på er! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0