Dag 25. En första...

Vad sjutton ska man skriva på det där?
Har ju redan skrivit om min första kärlek, min första tand?
Haha nej kanske inte ! :D

Kan kanske skriva om min första riktiga kompis.

Jag har ju alltid sen jag varit liten umgåtts med några bekanta till oss och deras pojkar!
Men min första tjejkompis var grannflickan Erika :)
Lekte väl i sandlådan och lekte med vatten som alla andra barn :)

Sov över första gången hos henne när jag kanske var 5 år.
Minns att vi sov i en bäddsoffa i köket och hon berättade bellman historier för mig.
Jag var ju ett år yngre så hon hade nog väldigt mycket att berätta för mig.

"jag har så lång flaggstång så jag kan peta gud i arslet"
Det är ett citat jag minns än idag! :)



HAHA! La bara in bilden för att den är så sjukt ful! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0