What a night..

Kvällens att göra lista, åka buss, äta fika, prata , åka hem.... Haha riktigt så blev det kanske inte :D
 
Istället blev det åka buss in till stan, vänta på emelie, svamla på på ica med senare välja att, näääe fan vi far på ok och handlar en massa, vi kan ju inte fara och bara äta fika. Så nej ok passar bra...
Hittar man dit? Mja efter lite om och men får vi oss varsin korv, 3 l julmust, en glögg och 800gr juleskum.
Vinglandes som två yra hönor omkring på haga struttade vi. Kommer till Therese och där är det verkligen fika i massor... HELT galet vad mycket gott. (nästan så att man ångrade sig att man åt "middag")



Våran middag! :)



Efter fika, surr och en massa annat skitsnack är det dags för mig och Emelie att gå hem.
Lättare sagt än gjort, jag är så säker att vi är påväg åt rätt håll - vilket vi då självklart inte var.
Kollar på klockan paaaanik, 5 minuter innan bussen går -13 grader ute.
Ishalka och osandat på vissa delar får vi springa till vasaplan.
Vågar knappt lyfta fötterna för då ramlar vi väl och eller bryter något.
Iaf kommer precis på bussen och jag får åka med Reggae chauffören, haha magiskt alltså!
Haha en sån dag! hur det kan gå ibland...

Nu hoppas jag ingen har varit så dum som har läst allt detta.

Godnatt på er och trevlig advent :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0