3 december :)

blogglista från Cosmopolitan!

Lovar du att vara ärlig?
Ja 

Du heter:
Emmeli

Smeknamn:
Emskeli, Melli

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Cry - Rihanna

Beroende av:
Socker, och träning , bra kombo right ? ;)

Vad tror folk om dig:
Att jag är lite kaxig, men rolig och snäll, pratar massor och att jag är rätt flummig

Stämmer det:
Haha jo självklart! :P

Vad får du oftast komplimanger för:
Min personlighet och mina ögon tror jag :) Måste bero på att mina ögon är så olikt alla andras! :)

Vad säger du för att imponera på någon:
Uhm, imponera på någon, det är svårt. MEn... WOW  kanske ;) Det borde ju funka?

Hur imponerar man på dig:
Man får mig att skratta...

Brukar du skratta för dig själv:
Alltid!! :)

Var bor du:
Umeå

Trivs du där:
Ja det gör jag, men jag har mycket att sakna hemma i Piteå

Äger du några converse:
Ett par svarta :)

Sprit, cider, vin eller öl:
tål inte cider eller öl så bra så jag säger vin och sprit :)

Brukar du bli för full:
Once, and never again...

Är du allergisk mot något:
Vad är jag inte allergisk mot kanske frågan skulle vara? Uhm citrusfrukter, pälsdjur, alger, starka lukter, parfymer, tobaksrök, skaldjur, tomater, kiwi... haha typ det :P

Hur svarar du i mobilen:
Hallå, om jag känner personen i fråga, annars - hej det är emmeli...

Antal timmar sömn inatt:
9 h , helt galet för att vara jag!!

Brukar du komma i tid:
Aldrig kommit försent till jobb...

När mår du bra:
När jag är på gymmet, eller med vänner, familj och A

När blev du fotad senast:
Tog en bild på mig själv idag, men eh, dunno?

Hur känner du dig nu:
Trött, glad och förväntansfull inför helgen och veckan som kommer..

Vanligaste färg på dina kläder:
Mörka, tråkigt nog, men jag älskar rött så har en röda sommar, höst och vårjackor.

Vad tycker du om fötter:
Usch!

Vad saknar du:
Min familj och mina vänner och... :)

Hade du en bra kväll igår:
Definitivt!! Nu har jag julpyntat hemma så jag trivs som fisken i vattnet ;)

Favorit dryck på morgonen:
Uhm brukar inte dricka något på morgonen? Men te isf :)

Rakar du benen:
Japp, man måste ju ;)

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Haha sent, 1-2 ? :)

Är du blyg:
Verkligen inte :)

Sysslar du med någon idrott:
Gymmet är det enda... Grupppass där, räknas det?


Är du nöjd med ditt liv:
 Jättenöjd! 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Lady gaga! :)

Vad längtar du till:
Nästa fredag!

Tycker du om sushi?
Aldrig smakat

 
Vad äter du helst när du ser på film:
Popcorn

Har du tandläkarskräck:
Nope, vore ju lite larvigt , huh ?;)

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Beror på, men jag är nog mest en kvällsmänniska trots allt :)

Vilken ögonfärg har du:
Uhm, gröna, orangea, lite bruna och en massa svarta prickar... YES ITS TRUE! :)

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Flera gånger

Biter du på naglarna:
No way :)

Röker du:
Nej!

Hur ofta tränar/motionerar du:
Helst 5 dagar i veckan

Senaste låt du hörde:
All I want for christmas - Mariah Carey, det är ju snart jul ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0