Tråkig lista att fördriva tiden med

Nämn något som gjorde dig glad igår: Samtal med en viss person... :)
Vad gjorde du kl 08 i morse? Åt frukost
Vad gjorde du för 15 min sedan? Renskrev det sista innan redovisningen idag
Det sista du sa högt? godnatt?
Det senaste någon sa till dig: Sov gott? haha jag minns inte :)
Vad har du druckit idag? Uhm, inget än!!!
Vad var det senaste du åt? Yoghurt, bär och musli
Vad var det senaste du köpte? Mat och popcorn! ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr? typ, ful? Kanske.... brunaktig?
Vad är det för väder hos dig nu? Blåsigt och ruggigt umeåväder
Godaste glassmaken? Saltlakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe men attraktion är ju inte detsamma som kärlek?
Sover du tungt? Nej.
Drömmer du mardrömmar? Mest konstiga och förvirrade drömmar om allt möjligt
Trivs du med ditt jobb? Studerar nu till förskole/förskoleklasslärare, jag trivs som fisken i vattnet där...
Favoritklädsel? gillar attt vara fin så jag säger, klänning eller kjol och en blus, men min ZIPERALL är ju ofantligt sköööön! :)
Favoritlåt just nu? We found love
Vad ser du om du tittar till höger? Tusentals kuddar i min säng
Vad gör dig glad just nu? Mina underbara människor runt omkring mig
Vad ska du göra härnäst? REDOVISNING :/
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär.. Har haft en skitvecka så vi hoppas det går över snart!
Favoritgodis? ALLT, är en gottegris! ;)
Kläder just nu? Svarta leggings, ed hardy linne och en längre kofta vilket är min favorit.
Sommarplaner? Inga alls, det är ju 1  dec....
Hur många kuddar sover du med? Uhm 3 vanliga och säkert 7 andra kuddar i sängen..
Morgon eller nattmänniska? Hmm... Jag är alltid trött.
Vad är viktigast för dig? Min familj, mina vänner...Bra hälsa... ;)
Är du kittlig? Ibland, beror på vad jag är på för humör.. Bara på vissa ställen och när någon viss person gör det...
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det, annars neeeeeeej!!
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste insekten? Trollslända, sjuka trauman från när man var liten och pappa skulle "skoja" till det..
Stökigt el välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar, sol, ledighet och..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0