Tisdag

Har suttit hela gårdagen på skolan med Mia och försökt knepa och knåpa ihop något bra till inlämningsuppgifterna.
Idag ska vi fortsätta. Helt galet vad duktiga vi var, nu ska vi bara försöka få ner något bra idag och förhoppningsvis är man färdig för att imorgon bara gå igenom meningar, syftningsfel och sen är man ledig.
Ja iaf tills nästa måndag, det vore ju inte fy skam, vi får se hur det går! :)

17.30 kör vi indoor walking med Mia och om mina förhoppningar går bra så blir det en bättre träningsdag än igår.
Fick svårt att andas av något, jag vet att det var någon parfym inne på gymmet som gjorde mig helt slut. Jag säger då bara det, vafan ska man ha stark parfym på sig på ett gym? Det är inte så svårt att försöka tvätta bort lite innan man går upp och tränar...

Ahja, jag är faktiskt riktigt glad ändå av andra anledningar så nu ska jag inte vara bitter längre.
Får fiiiinbesök på fredag och som att jag längtar!

Puss på er alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0