Söndag

Hade en urkul kväll med Mia, Elin och Anna igår.
Fick se Harry Potter 7 del 1 och 2.
Dem fick förklara lite för mig eftersom jag inte sett filmerna men fan, nog hängde man med litegrand iaf. Otroligt nog. Mycket tjejsnack och godsaker bjöd kvällen på.

Dock så spöregnade det ju igår när man skulle hem, fy fan säger jag bara. Usäkta svordomen men när det är bara någon plusgrad, blåste något fruktansvärt och hällregn. Det är väl inte det mest optimala.
Byxorna satt slickade på kroppen när jag kom hem, nej usch, lite snö på det här säger jag.

Ikväll blir det mys med korren och tagga upp inför en hel vecka med plugg. Hoppas ni känner ironin.
Bara fem dagar kvar av kursen och jag jublar, snart måste det väl ändå bli bättre!

Nej nu ska jag kolla upp lite skola! Puss och kram på er alla! :)


Bild på mig och snygga Bea förra sommaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0