Onsdag

Ja man slutar ju aldrig att förvåna sig över vilka människor som går på denna jord.
Träffade nämligen på min "hej jag vill ha en dejt av dig"- kille igår.
Tydligen räckte det inte att han blev nobbad när vi båda var nyktra och att jag förklarade för honom
att jag verkligen inte var intresserad och sa nej-tack! Mia var mitt vittne den gången det hände.
Men han försökte få en dejt med mig ändå, vilket inte gick så bra... Jag har redan funnit min prins och nej tack en STALKER vill jag inte ha. Tydligen hade han sett mig på gymmet flera dagar nu i veckan.
Okej? Det tror du att du får en dejt, genom att vara rent av obehaglig?
Nej tack jag dissar folk som är alldeles för "på"!

Ahja planering har gjorts iaf om besöket/aktiviteten på förskolan på fredag och det ser ut att bli en succe.
Kan ju inte bli annars när vi har en så bra grupp! ;) Mycket smarta ideer kommer ur våra små skallar....
Ni får veta sen vad som händer! =)

Ahja nu är det iaf en vecka kvar innan jag kommer hem, nedräkningen har börjat.... 7!!


Kommentarer
Postat av: hanniiz

Saknar dig också<3

2011-12-14 @ 15:33:42
URL: http://oannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0