Godmorgon!

Lördag there is och nu ska jag plugga lite.
Känns inte alls så skoj men nu är det dags. Slippa göra uppgifterna under hela veckan eller göra lite under helgen.
Jag väljer gärna att vara ledig lite i veckan och ha långhelg... ;)



Får ju finbesök i helgen som kommer också, fan vad jag längtar!! :)

Igår var jag hos Patrik på inflyttningsfest men bara någon timme, har ont i benet och dricka alkohol intresserar mig inte speciellt mycket nu heller.
Jag tränar hellre så jag skiter faktiskt i alkohol.
För övrigt SPRANG JAG för första gången på 14 år igår...
Jag kan inte fatta det, visst jag har klarat av att jogga litegrann men nu igår, gick det faktiskt överförväntan riktigt bra! i 2 km...
Man ska glädjas över det lilla men fan, jag är så sjukt nöjd över att kroppen orkade med det.

Satte upp julgardiner och julpyntade igårkväll både här och i korridoren så nu känns det som att julen snart är påväg.... Tiden bara tickar iväg!
Nej nu ska jag vara duktig och göra vettiga saker!
 
Såhär blev det för övrigt! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0