Föreläsning, observation och sura kärringar

Det är väl vad dagen har innefattat so far.
Sitter och tänker såhär i efterhand synd om sura människor, speciellt eftersom att varje gång man lyckas stöta ihop med dessa kärringar, eter dem sig likadant och som nu idag, Mia fick vara med om en äldre dam som betedde sig som kanske max en 3-4 år, jag kan säga att hon kör buss här i staden...
Orkar inte dra historian men jag kan inte sluta att fashineras över alla dessa sura kärringar som tror sig vara något.
 Har träffat denna medelålders/snart pensionär två gånger på en vecka  när jag åkt och varje gång lika otrevlig, kom igen det är för fan jul snart! herregud!

Nu ska jag plugga lite och dra på iksu efter middagen hade jag tänkt! Puss och kram! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0