:)

Snart färdig med all skola för i veckan.
Ska bara slänga ett sista öga över det imorgon och sen är jag ledig.
Jag har bestämt mig att jag är värd en sovmorgon, haha jag behöver sova för att få min mycket efterlängtade skönhetssömn. Ohyes I soo need it right now!

Satt med Mia även idag på skolan framtill att hon blev utringd på jobb men jag fortsatte till hjärnan nästan exploderade. Strax innan den gjorde det valde jag att gå hem. Varva ner lite och for på indoor walking för att sen avsluta passet på gymmet. Grymt skönt att få vara lika trött i kroppen som man är i sinnet.

Tisdagen är snart över och snart är det helg, och jag kunde nog inte längta mer, A kommer hit och då ska jag bara mysa på här hemma!! Hur nice som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0