Tisdag :)

har ringt till kvartersvärden och på fredan kl 10 ska jag hämta nycklarna till mitt studentrum! FÖRSTÅ VAD NICE!
Rullstensgatan 4 till hösten alltså!
Wooohooo :)

Var och spelade volleyboll med en massa roligt folk, ja man får skratta åt dem alltså! :P
Finns så otroligt mycket roligt och fint folk i Piteå som jag aldrig fått tillfälle att träffa förut.
Sitter mest hela tiden och skrattar åt mig själv och åt den jag är.
Jag älskar mig själv, den jag blivit och vet nu vem jag vill vara! :)

Låter kanske egoistiskt men det är skönt att för en gångs skull få bara svammla runt, ingen alkohol behövs för det. SKÖNT! :)

Le åt livet så ler livet tillbaka på dig!!! :))


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha! xD

2011-08-18 @ 09:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0