Ledig fredag:)

Har sedan igår efter jobbet hunnit vara ute på stugan och hämta min söta lilla kusin.
Hängt ute på havsbadet, satt in löshår, eller ja min kärakärakära stackars mor har fått göra det!
Gulliga, gulliga människa <3. Supernöjd blev jag faktiskt men ni får vänta med att få någon bra bild.
Helt enkelt så orkar jag inte ta med något annat än camen.
Enjoy :)



Var och "ryade runt" som en vis man en gång sa till mig, hela gårdagen och kvällen. Sov och efter 6 h sömn, på min LEEEEDIGA dag, observera... LEDIGA dag... äsch! Bara dags att ta tjuren i hornen och vänta på att klockan ska bli mer så johanna vaknar så vi får dra en runda på stan!


Puss!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0