Har firat farmor och flyttat och ja till och med hunnit med att festa...

I helgen då alltså!
Träffade hela min söta släkt igår och mina "småkusiner" har börjat bli stora, nu är dem ju 16 och 18. 13 och 9..
Herregud vad tiden går fort.
Kan vi inte alla bara säga STOPP! samtidigt så kanske det funkar?!?!

Har tagit lite bilder på min mobil hur det ser ut i mitt studentrum i umeå men det är inte speciellt bra bilder, av någon underlig anledning tog jag aldrig fingrarna ur... ja ... för att ta kort! Hade ju ändå med mig systemkameran, men icke sa nicke!
Ni som väntar får vänta ett tag till, ja tills nästa helg! Helt klart! :)

Puss på er alla söta människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0