TORSDAG :)

För alla ni som inte visste är det torsdag...
Nej men skämt åsido, tar och gör det sista som har med skolarbete för den här veckan och
ska snart srpinga in till JURparken och se vad alla små jurister pysslar med.
Iksu står näst på tur efter skolan och sen blir det att fara hem och äta något och börja resan upp mot Piteå igen :)
Var ju ett tag sen nu och ska bli kul och se vad och hur det har förändrats! ;)
Fredagens planer än så länge är bara att träffa Emma och surra med henne och sen får vi se hur helgen blir, jag
har så himla mycket människor jag vill hinna träffa när jag är hemma men det känns som om jag skulle behövt vara hemma i minst 2 månader för att ha tid. I-landsproblem ja vet...




Bilden är från Stockholm och har inget att göra med Piteå.... tänkte bara säga det ...:)



Kommentarer
Postat av: Fatima

haha, ja.. allt är heltokej :P



hur mår du idag då? (: <3

2011-04-14 @ 21:23:06
URL: http://heltokej.wordpress.com
Postat av: moni ♥

Jag drog ju igång en tävling på bloggen för någon dag sedan, gå gärna in på min blogg och anmäl dig. Det skulle göra mig jätteglad!



Tävlingen avslutas nästa vecka någon gång.



Kram!

2011-04-16 @ 13:12:47
URL: http://mmonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0