Tisdagkväll...

Andra dagen på praktiken är avklarad.
Har jag sagt att jag faktiskt älskar alla små liven även om man ibland kan bli less när dem efter femtielfte gången
säger Emmeli- ge mig faaaaaaart när de gungar i gungorna! :)
Nej men det är detta jag kommer jobba med i framtiden och jag ångrar mig inte.
Det finns så mycket kärlek och så mycket fint i alla barnen.
Jag tror att det finns massor att lära sig av barnen, verkligen!!! :)

Dagens träning blev Bodypump/ spinning- 90 minuter och det kändes att det var ett tag sen sist om man säger så.
Fanns inte mycket annat än att sitta och mumsa i sig bananen och kvällen kommer tillbringas i soffan med bloggläsande för min del.

Far till Piteå i helgen för dem som är intresserade :)
Blir nog festligheter på lördagen så är det någon som vill och kan så säg till kan vi kanske styra ihop något! :)



Haha lägger in den bara för att den är så episk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0