Soooolen skiner!

Efter några timmars pluggande bestämde vi oss att åka ner på bil(fel)tema och kolla efter ett nytt däck
till christoffersdäck som gick sönder härom dagen.... Billigt vart det och glad i hågen for vi ner på stan.
Köpte mig ett överdrag till cykeln så man slipper vara blöt nå mer :) Det berodde på att jag blev ditlurad
till Chlas Ohlson men ja det var det väl värt! :)
En glass till mig och en kaffe till sambon och en liten kort promenad till vattnet så fick vi ändå känna av solen.
Det är så fruktanstvärt mysigt nu att faktiskt kunna vara ute i skinnjacka utan att frysa ihjäl, termometern stod i morse på 13 grader i skuggan! Kan det bli mycket bättre? ;)
Nej nu ska jag fortsätta och göra rätt för mig!
Kram till er alla!!! =)


Kommentarer
Postat av: tasha

haha aww gulligt ju! <3

2011-04-11 @ 16:52:36
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Fatima

Snygg blogg! :D<3

2011-04-11 @ 17:05:27
URL: http://heltokej.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0