Onsdagen har snart passerat :)

Har varit på skolan och fått leka med vattenfärg och lera och skrivit sagor.
Ja det är faktiskt första gången vi får göra något så ovettigt på lärarutbildningen, trot eller ej!
Men det var otroligt lärorikt och fick mycket planer på vad man kan hitta på på förskolan.
Ska ta och skriva en uppgift som ska in nästa fredag men alla andra verkar ha börjat med att skriva så jag får helt enkelt inte vara sämre! :)

Var på Bodypump/spinning pass igår och jag kan tycka att det var bland det härligaste jag gjort.
Styrkan i bodypump och konditionsträning i spinning, passen var efter varandra och var då alltså 45 min pump och 45 min cykel. Verkar luta åt att göra detta pass nästa vecka också!!! :)

Nej nu blir det att återgå till läsandet!

Kram på er alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0