Onsdag :)

Onsdagen är snart slut och vad har man då åstadkommit idag?
Jo nämligen varit på skolan från 8.30 - 15.00 med föreläsningar och gruppövningar.
Varfit förbi Biltema och köpt ännu mera däck och slangar till Cjs cykel.
Nu får vi väl hoppas det håller! :)

Christoffer stod för matlagningen och jag fick skriva lite på min power point.
Härligt härligt att få den färdig. Ska bara kolla igenom den imorgon och sen ska jag skicka in den! :)
Skönt att göra bort det innan man börjar bege sig hem mot piteå liksom! ;)

Under helgen kommer jag alltså vara "hemmavid" har inte internet med mig så kommer nog vara ganska dålig uppdatering men jag ska ta med mig kameran och ta tusen bilder... minst ... ;)




Måste bara säga en sak, CARINA du har en dotter från Iran eller Irak, fick nämligen frågan om det idag.
Jag älskar att alla tror jag är invandrare eller utlänning. Massa random folk kommer jämt fram och pratar med mig och ingen tror mig när jag säger att jag är från PITEÅ. Själv tycker jag ju bara det är så otroligt fint så jag tar det som en jättekomplimang!!!! Tack kära du som kom och pratade med mig idag.... haha :D

Kommentarer
Postat av: fatima

aa, tack! ^^



allt bra med dig idag? ^^ <3

2011-04-13 @ 19:43:00
URL: http://heltokej.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0