Heeey!

Dagen har gått bra. var tidig som attan för att hinna göra allt skolarbete idag inna njag brjade 7.45 imorse.
Var på förskolan vid 7 och gjorde lite uppgifter. Duktig tjej!!! :)

Har haft reflektion nu med min LLU are och ja allt gick väl bra.
Jag hade igår lite funderingar om det är rätt för mig men jag tror ändå att jag inte kommer ångra mitt val.
Ibland kanske det känns konstigt och skrämmande när man är ovan. MEn jag ska fanimig fortsätta och bli BÄST på det jag gör! :)

Moster ringde och pratade ett tag med mig.
Hennes lilla dotter som numera inte är såliten hade varit på stan med min lillasyster och ikväll?
Jo det är tydligen tjejkväll på stan och där kommer kidsen att hänga.
Skrämmande att det ska gå så fort... De har blivit så stora och snart ja då är de längre än mig! :)

Blev ingen träning idag, benhinnorna sa nej och for och storhandlade innan Micke ska komma och hälsa på :)

Nu blir det att skriva i loggbok och somna framför tvn, uppstigning 5.00 imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Slut å swåll(sluta svammla)du blir den bästa "fröken"som finns :)Kraam

2011-04-29 @ 08:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0