Godmorgon! :)

Har jobbat på NH igår även kallat Nationernas Hus, ideellt också för den delen.
Var faktiskt kul att få prova på, fick prova på garderoben, disk och kökstjänsten blev istället att stå
i baren och surra med en massa folk, bland annat en som sa att han kom från "norrbottens pärla" vilket
inte alls stämde, haha man kan ju inte kalla ÄLVSBYN för norrbottens pärla heller.
Vi kom fram till att Luleå Hockey kommer vinna allt nästa år och att de gjort bra ifrån sig iår trots förlusten.
Haha väldigt trevligt samtal faktiskt, annars verkade dagens samtalsämne vara mina tatueringar.
De var fashinerade och tyckte att dem var alla så jättefina :D Vilket gjorde mig väldigt glad!
Kom hem efter städning och prat om kvällen :) Bra kväll helt enkelt.


Vaknade dock av världens huvudvärk, kändes som att jag hade sugit i mig en spritflaska men nej.
Jag har inte druckit en droppe men har ändå världens värsta huvudvärk, obehagligt... :)

Idag har jag tänkt att ha lördagskväll och se film och mysa med världens finaste sambo!
Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag! :)


Kommentarer
Postat av: Jecca

hahahahaha Älvsbyn!?!?! snarare norrbottens öken :P

2011-04-03 @ 14:02:04
URL: http://bjmpersson.blogg.se/
Postat av: SV:

haha jo jag sa detsamma till killen men vi hade ju iaf LHF i våra hjärtan så det var okej, men han var mäklare... morr...

2011-04-03 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0