God eftermiddag! :)

Haha, det lät ganska gammalt det där, jag är ju faktiskt 23 år ung! :)
Har iaf hunnit med en del saker redan.
Har exempelvis haft lektion på IKSU, med dans rörelse och lite drama.
Tränat.
Ätit goooooo mat! :)
 Ringt massa jobbsamtal, väldigt obehagligt och darrade i halsen och sa helt knäppa saker, känner mig fortfarande helt förstörd och gråten i halsen, när man vill visa upp sig från sin bästa sida och istället bara svammlar bort sig, nej fy! :)
Pluggar just nu! ;)
Eller ja datorn kanske men det behöver vi inte berätta för någon...

Hoppas nu på att min flow fortsätter att hålla i sig!

Pratade med Emma igår och förhoppningsvis kommer hon snaaart, ska hitta på massa bus då! =)

Återkommer lite senare men nu behöver jag studera!

Kraaam


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Låter som du haft en bra dag :)

2011-04-04 @ 16:38:23
URL: http://linneaekvalls.blogg.se/
Postat av: SV:

Ja det hade jag verkligen! :)

2011-04-05 @ 13:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0