:)

Hujjeda mig... nej nu har Emmeli varit otroligt duktig att läst ut böckerna och börjat skriva, ringt
en massa jobbiga samtal i veckan. Mamma du vet vad jag pratar om.
Ringde bland annat till min praktik plats där jag ska vara i 5 veckor framöver och
hörde alla barn i bakgrunden. Jag längtar!!! :)
Bara 2,5 år nu tills jag är färdig lärare och får
betalt för att vara med de små liven!!! :)

For och handlade igår och for på en liten spring/cykeltur, skulle göra det snabbt men huxflux hade 2 timmar passerat! Galet!!! :)

Måste också säga att jag har världens sötaste mormor! Hann inte skriva om det igår för att jag hade så mycket annat jag gjorde, fick ett paket med ett par grytlappar och ett brev En 100 lapp fanns det där med och jag skulle få köpa mig ett par blommor, har inte hunnit än men jag ska!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0