.

God morgon alla små sötnosar! :)

Idag är det en bättre dag och jag ska se framåt och inte bli så beklagande.

Det är inget kul att läsa men det är ju min blogg så jag måste ju få skriva om mitt liv.

Men ni måste ju erkänna att det är väldigt mycket roligare att läsa om roliga saker? :)

Idag skulle vi suttit på Universitetet och läst med Patrik fick förhinder. Men Jessica ringde nyss så det blir lite shopping på stan istället.... ;)

När jag kommer hem dock så får jag ta tag i skolarbetet själv och sitta i vardagsrummet, jag tror det ska gå om jag bara tar tag i det. Är ju trots allt en del jag ska ha gjort till på tisdag nästa vecka =(

Jag ogillar att blogg.se inte vill fungera. Teknik alltså, det ska funka när man ska använda det. Aja slänger väl in detta så fort som det bara går :)

Längtar till Piteå hemskt mycket nu, jag längtar till familjen trots att det inte var så himla länge sen jag såg några av dem men … Är man familjekär är man! :)

Jag tänkte också skriva och hejja på alla som ska skriva högskoleprovet imorgon! Hejjahejja! :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Jag hejar på dig iaf...kraam

2011-04-01 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0