trött i huvudet!

lika trött i kroppen efter mkt  plugg och ja... känns iaf som i kroppen att man fått lite sömn också men det är inte sant! :)
Funderar på en p-nap och drömma mig bort i didaktikens värld! ;)



 Bilder från finaste jullaget! Iaf delar av det ;)

Imorgon är det föreläsning med gulliga Gunnar..... haha! nej men didaktik för hela slanten och sen tenta plugg sen vet jag inte vad jag vill göra imorgon kväll! Kanske korridors fest men har jag verkligen tid för det?
Borde plugga istället... Men men den som lever får se! :)




Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vem är det som tränar mest nu då? ;)

Du bara slöar och är sjuk. =P



Det är bra du tar itu med ditt tenta-plugg, inte värt att faila på en tenta.



Puss puss!

2010-09-30 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0