Kunskap... Lärande...Teorier

Ja skolan har verkligen börjat på riktigt och känner mig helt slut i huvudet.
Har vårat andra seminarium  nu på fredag!
Vilken himla tur att man har Emelie! ;) Ska ha studiecirkel tydligen om både Ikt och lärande och det didaktiska uppdraget....!
Himla kul att läsa om eller hur?
Ännu värre för ni som inte förstår... men tat lugnt bara...jag kan lära er! .... (a)
Hahaha! :)
Nej himla tur att IKSU finns! Efter en dag i skolan att avreagera sig.. Att göra något helt annat än bara sitta fast i boken! :)

Just det! Medans jag kommer ihåg det! Har gjort en röstlabb idag. Har tydligen inga nasala problem,betonar inget fel och jag har mjuka stavelser... Det enda min logoped sa var ... Du har speciella "ö-n" ska vi kalla dem Piteö-n! hahahaha ja shit... men i övrigt har jag nästan ingen dialekt! Det bästa av allt var att jag tydligen faktiskt visst pratade som en tjej! Jag som har haft värsta ångesten över att jag pratar som en karl blev överröstad av mig egen röst när jag fick höra den på uppspelningen! :)



Miss my little girls at home! :/

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH NEJ! Jag som hatar att höra min egen röst... Fast det kan ju vara nyttigt att göra det där..

2010-09-13 @ 18:16:11
URL: http://lennartsavkomma.blogg.se/
Postat av: J

SAKNAR DIG =(

2010-09-14 @ 12:40:55
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha de är väldigt viktigt...eller ja... roligt och annorlunda att göra det! men det är ju alltid obehagligt att lyssna på sin röst. Den låter ju aldrig som man tror.! :)



Miss you too darling! Men johanna jag kommer hem till piteå snart igen.. You´ll be the first one I call! ;)

2010-09-15 @ 08:15:07
URL: http://emskeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0