Efter en sjukt rolig helg

så sitter man fortfarande helt platt i soffan och myser.
Försöker få Cj taggad att fara ut och springa lite så jag kan far ut och cykla...
De känns bara så trist att vara ute och motionera själv. När ens hals också försakat mig en massa smärta så ska jag nog ta det lugnt. Har legat platt och haft problem att andas. De förstörde även min sittningskväll!
Kunde tillslut inte ens andas utan att det gjorde ont så jag bestämde mig för att åka hem. De kanske var bäst så men var sjukt tråkigt att missa kvällen!
Jag som skulle vara med på heeeeela efterfesten!! :/
Sry Elin!!!!



Iaf .. Dags att ta och sätta in stöten och verkligen ta tag i ens liv och plugga! Vi börjar.... IMORGON!!! :)
Har lovat mig själv och alla andra att stanna tills jag känner mig nöjd så jag säger 8.30 - 16.00!
Sen kan man sova utan att ha ångest över att man inte läst det man borde! :)



Trots att det inte var vi som vann så är vi ändå bäst!!!
Jullaget för life :)
Ja Nollningen är ju över! :(
Men tenta fest och seminariefika!?!?! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja jag säger bara en sak: TENTAFEST!!! Big time!!!

2010-09-27 @ 20:34:27
URL: http://lennartsavkomma.blogg.se/
Postat av: J

Varför blev jag bara allmänt glad över detta inlägg. Önskar dig lycka till gumman!

2010-09-28 @ 11:01:02
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0