trött

så in i norden! vafan är de som gör en helt död!!
Jag sover väl säkert för mkt ! :/
Har tänkt att åka ner på staden och kolla efter lite presenter till min kära mor och bror som fyller år nästa vecka! :)
Har ingen som helst aning vad de önskar sig så håll tummarna för mig att det kommer gå bra!

Köpte för övrigt ett par skor igår som jag nu kommer kunna använda under de kallare halvåret! 500 spänn på skokanonen! awsome=)
Köpte även lite  smink igår och en kjol på h&m. Urgullig kjol faktiskt!Funderar på att ha den ute någongång! kanske ihelgen efter tentan är skriven?;)

Iveckan blir det Tentaplugg och iksu som gäller för mig!
Måste ju få avreagera sig lite när man bara ska läsa,läsa och läsa hela tiden! :)

Glöm inte att det är kanelbullens dag imorgon ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är sjukt konstigt att du INTE är med. .. .. ÅH vad jag saknar dig!

2010-10-04 @ 11:09:23
URL: http:// [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0