Trött och slut i både kropp och sinne

helt galet att man kan vara så trött .... drack ju inget igår men ändå är hela kroppen konstig....:/
Ska väl ta och äta en flottig lunch om ett tag så kanske man orkar leva igen.
Jag känner mig som en degklump just nu. Träna blir det iaf inte idag. Orkar fan inte....:/
Snart kommer Sandra hit och ska stanna någon dag innan hon var vidare till Sthlm och sen tillbaka till Kina! :)
De ska bli väldigt trevligt att se henne. Sist var det nog i januari eller februari.

Mamma ringde igår och ville att vi skulle komma till Piteå nästa helg för att fira Allhelgona men jag har en rapport som ska skrivas till på måndagen och den ska vara 8 sidor lång. Ska man vara nöjd över den bör man sitta några dagar med den och det kommer jag nog inte göra om ja far hem till vänner och familj.Nej jag vet inte riktigt hur jag ska göra.

Sen började jag tänka och fundera och ja framförallt inse att jag fan snart fyller år... 22 år ...ung!
Känner mig som högst 18 men fan tiden tickar och går fram alldeles för snabbt. det är galet när man börjar tänka :)


Kommentarer
Postat av: Anna

NEEEJ du ska vara kvar här och gå på halloweenfest med mig och brudarna!!!

2010-10-24 @ 13:06:05
URL: http://lennartsavkomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0